mee ja tee se

torstai 24. heinäkuuta 2014

HEI SIELLÄ / HI THERE


Teitä on siellä ruudun toisella puolella jo aika paljon ja ajattelin, että on kohteliasta esittäytyä ;) Halusin sanoa teille, että hei. Kiitos, että olette siellä ja katselette kuviani! 

Uskon, että kuvani kertovat jotain minusta, vaikka en niissä itse näy. Tykkään olla kameran takana. Edessä on vaikeampaa ;) Olen päättänyt kuitenkin harjoitella myös sitä. Maanantaina pyysin miestäni ottamaan minusta kuvan. Tuossa kuvassa olen ollut äiti tasan seitsemän vuotta. Kuvaa otettaessa oloni oli yhtä aikaa hyvin epätäydellinen ja hyvin onnellinen.

Olen halunnut äidiksi niin kauan kuin pystyn muistamaan. Minulla on ollut ja on edelleen krooninen vauvakuume. Minusta tuli kuitenkin äiti vasta 29-vuotiaana. Äitiys on muuttanut minua ja ajatusmaailmaani paljon. Ehkä osin siksi olen ollut eksyksissä sen suhteen mitä muuta minä olen kuin äiti. Pikkuhiljaa taas sitäkin itselleni selvittelen.

Kiitos, että olette <3


Thank you for reading my blog! There are so many of you that I thought I should finally introduce myself. So here I am (feeling a little bit uncomfortable in front of the camera). The picture was taken on Monday, the day I had been mom exactly seven years. 

4 kommenttia :

  1. Heippa Jenni! Olen välillä seuraillut blogiasi, lähinnä miettien, että mitä sinulle nykyään kuuluu. Elämäsi näyttää täältä ruudun takaa katsoen, onnelliselta. Hienoa! Muuta ei elämältä voikaan vaatia.
    Mielestäni olet myös kovin onnekas, kun olet saanut lapsia ja jo 29 vuotiaana. Jaan tuntosi tuosta "äidiksi olen halunnut jo niin kauan kuin pystyn muistamaan" :) Itse kuitenkin tulin äidiksi lähes 36-vuotiaana, mutta pääasia on, että ylipäätään olen saanut kokea tämän mielestäni maailman suurimman ihmeen. Olemme siinä onnekkaita.
    Oikein ihanaa kesää sinulle ja perheellesi. Kenties joskus törmätäänkin. Meidän pikkuperhe pitää majaa täällä Hämeenpuistossa!
    Terkuin lukiokaverisi Paula :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Paula!

      Kiitos viestistä :) ja kiva, että olet seuraillut blogia! Olenkin joskus miettinyt, että hassua, ettei olla koskaan törmätty vaikka samassa kaupungissa asustellaan. Ehkäpä törmäämisen todennäköisyys kasvaa, kun siirrytte pienen ihmisenne kanssa elämänvaiheeseen, johon kuuluu leikkipuistot ja lastentapahtumat ;)

      Ihanaa kesää teillekin!

      Poista
  2. Terve,
    Minä löysin tänne kai Instagramin kautta, uusia blogeja on välillä mukava löytää, vaikka lukeekin jo aikamoista blogikirjastoa, aina sinne uusi hyvä mahtuu. Yritän muistaa myös kommentoida, sillä tiedän itsekin, että on kiva kun joku sanoo joskus jotakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei! Kiva, että löysit tänne ja huippua, että kommentoit :) Kiitos! Kommenteista tulee kyllä aina tosi tosi hyvä mieli <3

      Poista