mee ja tee se

sunnuntai 8. kesäkuuta 2014

VIHERVITRIINI TÄYNNÄ KESÄMAKUJEN ODOTUSTA








Vihervitriini on vihdoin täytetty tomaatintaimilla, paprikalla, pikkuruisilla basilikoilla ja mineistä mineimmällä oreganolla. Vihervitriini on minulle unelmien täyttymys - kerrostaloasujan kasvihuone :D Haluan pitää tomaatit kotiparvekkeella, sillä ne kaipaavat paljon kastelua. Myös yritit on kätevä pitää lähellä keittiötä, jotta ruokaa laittaessa voi käydä napsimassa tarvittavat maut. Nyt kun joku vielä raapisi maalit parvekepöydästä ja tuolista, sivelisi niihin uuden maalipinnan, hankkisi jostain kauniin kesäkukan, hakisi sille ruukun kellarista ja ripustaisi roikkumaan amppelinaruun niin avot - parveke olisi kesäkunnossa!

Harkitsen asettavani itseni uusien projektien haalimiskieltoon ;) Nyt on nimittäin niin, että minun to do -listallani on kivoja askartelu-, kunnostus-, kasvatus-, sisustus- ja ompelujuttuja niin paljon, että huh. Vaikka kaikki ovat huippukivoja projekteja, huomaan lievän ahdistuksen vaanivan, kun tunnit loppuvat päivistä kesken. Eipä silti, on niitä projekteja valmiiksikin saatu. Tällä viikolla sain yhden maalausprojektin päätökseen ja se tuntuu hyvältä. Esittelen sen lähiaikoina. Ei mennyt ihan putkeen, mutta tikkuisen prosessin jälkeen olen tyytyväinen lopputulokseen. Jee!

Ai niin, muutama päivä sitten parvekkeella kuivui yksi pienimuotoinen projekti. Löysin vihdoin kirppikseltä minulle mieluisen räsymaton eteiseen. Siinä oli kuitenkin (minun mielestä) rumat kanttaukset ja mittaakin oli vähän liikaa. Purin mattoa molemmista päistä ja tein uudet solmut. Matosta tuli hieno! Toinen jee!


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti