mee ja tee se

sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

ENSIMMÄINEN


Hei, nyt sen teen! Aloitan nimittäin tämän blogin, jota olen kauan hautonut. Omalla blogilla on minulle monta merkitystä. Täällä haluan huvitella - keskittyä kauneuteen ja iloon. Olen ajatellut kirjoittaa asioista, jotka eivät ole elämän tärkeysjärjestyksessä ykkössijoilla, mutta tekevät arjesta himpun verran suloisempaa. Sellaisia asioita minulle ovat käsillä tekeminen, kirppislöydöt, suomalainen design, vanhat huonekalut, astiat, kankaat ja monet muut esteettiset nautinnot! Haluaisin kirjoittaa myös kaiken kestävyydestä. Olen huolissani vallalla olevan kulutuskulttuurin seurauksista ja mietin, mitä minä voisin itse tehdä tilanteen muuttamiseksi. Lisäksi tämä blogi on minulle epätäydellisyydensietoharjoitus. Jospa oppisin, että kaikkea ei tarvitse hioa ja viilata loputtomiin (niin kuin tätä pientä tekstinpätkää). Luulen, että tämä blogimatka muovautuu sitä kulkiessa ja uusiakin merkityksiä ilmaantuu. Kevein kengin aloitan :)

3 kommenttia :

  1. Olipa kiva löytää blogisi. Olen nimittäin itsekin vielä aika aloittelija näissä blogihommissa ja tunnistin itseni tuosta, kun totesit blogin olevan itsellesi myös epätäydellisyydensietoharjoitus. Minulla on taipumusta aivan samaan :) Kiva siis nähdä miten sinä olet aloitellut tätä blogimatkaasi.

    Lukaisinkin kaikki postauksesi kertaistumalta. Ihania kuvia ja ihania juttuja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että löysit! Ja ihana, että tykkäsit! Minäkin kävin retkellä blogissasi :) Päällimmäiseksi jäi mieleen pienet rasiat ja pyöränkumin uusi elämä. Mahtavia kierrätysideoita!

      Minut löytää muuten kanssa instagramista @meejateese :D

      Poista
    2. Kiva kun kävit retkellä, tervetuloa toistekin! :)

      Poista